FAQ

Для того, щоб розмістити замовлення, необхідно іграшки, котрі вам сподобалися, додати до кошика (натиснути кнопку "Купити"). Після цього перейдіть у кошик і натисніть кнопку "Оформити замовлення". Після введення мінімально необхідної інформації у відповідних полях, замовлення буде розміщене, а товар заброньовано за вами на 48 годин.

Відразу після цього, на вказану вами пошту прийде опис зробленого замовлення. Про всі подальші зміни вашого замовлення ви будете дізнаватися у повідомленнях по електронній пошті та в СМС. Ось чому дуже важливо вводити вірний і робочий e-mail та телефон.

Промокод (купон) можна використати в кошику на сайті. Для цього необхідно ввести номер промокоду у відповідне поле.
Зверніть увагу, деякі промокоди дуступні лише зареєстрованим користувачам!


Напишіть нам у відповідь на будь який лист про прийняття замовлення чи зміну його статусу. 
Крім цього можна використати інший зручний для вас спосіб:

  1. Написати нам через форму зворотного зв'язку.
  2. Залишити повідомлення на сторінці в facebook
  3. Написати в чат на Telegram
  4. Зателефонувати або надіслати смс за номером телефону +38 098 407 30 47

Спосіб перший: Під час оформлення замовлення, ви можете вибрати варіант "Оплата на сайті" і відразу оплатити замовлення банківською картою. Ми використовуємо систему від Приватбанку LIQPAY, тому можете бути впевнені в надійності та безпеці даного способу оплати.

Спосіб другий: Якщо під час оформлення замовлення, ви вибрали "Оплата на карту Приватбанку", після перевірки замовлення менеджером, , вам на e-mail прийде номер карти і наші повні банківські реквізити для оплати.

При оплаті замовлення другим способом обов'язково вказуйте номер вашого замовлення, так ми швидше визначимо, що ваше замовлення оплачене. Про оплату замовлення вам окремо прийде повідомлення на e -mail.

Ми відправляємо замовлення на наступний робочий день, після дня оплати. Ваше замовлення ми здамо перевізнику таким чином, щоб його відправили в день здачі.

У деяких окремих випадках, відправка замовлення може бути через день, після дня оплати, але про це ми вас обов'язково попередимо.

Далі терміни доставки залежать від транспортної компанії. Наприклад, у Нової Пошти це 1-2 дні, у Укрпошти 3-5днів.

Термін доставки замовлення транспортною компанією залежить від декількох факторів: географічна віддаленість вашого міста від нашого центрального складу (м.Львів), офіційно заявлені строки доставки транспортною компанією, сезонність і форс-мажорні обставини у транспортної компанії.

У будь-якому випадку, радимо вам робити замовлення з запасом в декілька днів, тоді ви будете впевнені, що вчасно отримаєте замовлені товари.

Якщо ви вирішите відмовитися від замовлення після його відправлення, ми повністю повернемо вам сплачену суму за вирахуванням витрат на доставку замовлення у ваше місто і назад.

Якщо ви отримали замовлення і вирішили від нього відмовитися, то згідно законодавства України ви маєте на це право при виконанні наступних умов:

  1. З моменту отримання товару до моменту оформлення документів на повернення пройшло не більше 14 календарних днів
  2. Товар не був розпакований, а упаковка не була пошкоджена.

Якщо дані умови були виконані, вам необхідно заповнити просту форму на сайті або в самому замовленні в особистому кабінеті
Після цього менеджер зв'яжеться з вами і повідомить подальші дії.

Зверніть увагу! У разі повернення замовлення не з нашої вини, ми повністю повернемо вам сплачену суму за вирахуванням витрат на доставку замовлення у ваше місто і назад.

Ми ретельно перевіряємо всі іграшки перед кожним відправленням. Отримуючи замовлення в транспортній компанії, до моменту підписання транспортної декларації, обов'язково перевірте товар на можливі пошкодження при транспортуванні. Ставлячи підпис в транспортній декларації, ви підтверджуєте, що отримали замовлення в повному обсязі і без видимих пошкоджень.

Але буває і прихований брак, який неможливо перевірити, не розпакувавши іграшку. Такий товар ви можете повернути нам протягом 14 календарних днів з моменту отримання, за умови, що товар не втратив свій товарний вигляд (на товарі немає видимих механічних пошкоджень), а також збережена упаковка.

Наша компанія з самого заснування була націлена на те, щоб ви могли зробити замовлення і отримати іграшки, не роблячи взагалі ніяких дзвінків. Мінімум дзвінків і максимум автоматизації - це саме те, що ви знайдете у нас і чого ми прагнемо.

Ми завжди стежимо за наявністю товарів на складі і відповідністю інформації на сайті, тому, якщо товар є в наявності, ви його можете моментально замовити, натиснувши на кнопку "Купити". А якщо товар закінчився, ви просто не зможете додати його до кошика. Все дуже просто, погодьтеся.

Ми мінімізуємо витрати через автоматизацію процесів, не тримаємо натовп операторів колл-центру, продавців, магазини і величезний офіс. Ми не включаємо у вартість товару доставку, її ви оплачуєте окремо. Все це дає нам можливість робити ціни нижчими, на рівні гуртових, щоб батьки могли придбати якісні товари для дітей за доступною ціною і порадувати свого малюка.

У нас немає звичайного офф-лайн магазину, до яких багато хто звик. Всі товари ви можете придбати через наш сайт з доставкою по Львову, Києву та іншим містам України.

Наш основний склад знаходиться у Львові і 90% відправлень здійснюються з цього прекрасного міста. Також у нас є склади в Києві і Дніпрі і частина товарів може бути відправлена звідти.

З метою забезпечення безпеки і безперебійної роботи складу, доступ сторонніх осіб туди обмежений. Це одне з правил, яке допомагає нам працювати швидше, точніше і краще. Просимо прийняти це так як є.

Add ask

}