КабінетВхід
КабінетВхід
меню
менюКаталог іграшок
Расширенный поиск

Питання і відповіді (FAQ)

Главная \ Питання і відповіді

В цьому розділі сайту наведені найбільш поширені запитання та відповіді на них. Інформація постійно доповнюється і оновлюється, щоб ви могли мати найактуальніші дані на сьогодні.

  • Для того, щоб розмістити замовлення, необхідно іграшки, котрі вам сподобалися, додати до кошика (натиснути кнопку "Купити"). Після цього перейдіть у кошик і натисніть кнопку "Оформити замовлення". Після введення мінімально необхідної інформації для відправки замовлення у відповідних полях, замовлення буде розміщене, а товар заброньовано за вами.

    Відразу після цього, на вказану вами пошту прийде опис зробленого замовлення. Про всі подальші зміни вашого замовлення ви будете дізнаватися у повідомленнях по електронній пошті. Ось чому дуже важливо вводити вірний і працюючий e-mail.

  • Для цього ви можете використати будь-який зручний для вас спосіб:

    1. Написати нам через форму зворотного зв'язку.
    2. Залишити повідомлення на сторінці в facebook
    3. Написати в чат на Telegram
    4. Зателефонувати або надіслати смс за номером телефону +38 098 407 30 47
  • Спосіб перший: Під час оформлення замовлення, ви можете вибрати варіант "Оплата на сайті" і відразу оплатити замовлення банківською картою. Ми використовуємо систему від Приватбанку LIQPAY, тому можете бути впевнені в надійності та безпеці даного способу оплати.

    Спосіб другий: Якщо під час оформлення замовлення, ви вибрали "Оплата на карту Приватбанку", протягом 10 хв після оформлення замовлення на сайті, вам н а e-mail прийде номер карти і наші повні банківські реквізити.

    При оплаті замовлення другим способом обов'язково вказуйте номер вашого замовлення, так ми швидше визначимо, що ваше замовлення оплачене. Про оплату замовлення вам окремо прийде повідомлення на e -mail.

  • Ми відправляємо замовлення на наступний робочий день, після дня оплати. Ваше замовлення ми здамо перевізнику таким чином, щоб його відправили в день здачі.

    У деяких окремих випадках, відправка замовлення може бути через день, після дня оплати, але про це ми вас обов'язково попередимо.

    Далі терміни доставки залежать від транспортної компанії. Наприклад, у Нової Пошти це 1-2 дні, у Укрпошти 3-5днів.

  • Термін доставки замовлення транспортною компанією залежить від декількох факторів: географічна віддаленість вашого міста від нашого центрального складу (м.Львів), офіційно заявлені строки доставки транспортною компанією, сезонність і форс-мажорні обставини у транспортної компанії.

    У будь-якому випадку, радимо вам робити замовлення з запасом в декілька днів, тоді ви будете впевнені, що вчасно отримаєте замовлені товари.

  • Якщо ви вирішите відмовитися від замовлення після його відправки, ми повністю повернемо вам сплачену суму за вирахуванням витрат на доставку замовлення у ваше місто і назад.

  • Якщо ви отримали замовлення і вирішили від нього відмовитися, то згідно законодавства України ви маєте на це право при виконанні наступних умов:

    1. З моменту отримання товару до моменту оформлення документів на повернення пройшло не більше 14 календарних днів
    2. Товар не був розпакований, а упаковка не була пошкоджена.

    Якщо дані умови були виконані, вам необхідно заповнити просту форму . 
    Після цього менеджер зв'яжеться з вами і повідомить подальші дії.

    Зверніть увагу! У разі повернення замовлення не з нашої вини, ми повністю повернемо вам сплачену суму за вирахуванням витрат на доставку замовлення у ваше місто і назад.

  • Ми ретельно перевіряємо всі іграшки перед кожним відправленням. Отримуючи замовлення в транспортній компанії, до моменту підписання транспортної декларації, обов'язково перевірте товар на можливі пошкодження при транспортуванні. Ставлячи підпис в транспортній декларації, ви підтверджуєте, що отримали замовлення в повному обсязі і без видимих пошкоджень.

    Але буває і прихований брак, який неможливо перевірити, не розпакувавши іграшку. Такий товар ви можете повернути нам протягом 14 календарних днів з моменту отримання, за умови, що товар не втратив свій товарний вигляд (на товарі немає видимих механічних пошкоджень), а також збережена упаковка.

  • Наша компанія з самого заснування була націлена на те, щоб ви могли зробити замовлення і отримати іграшки, не роблячи взагалі ніяких дзвінків. Мінімум дзвінків і максимум автоматизації - це саме те, що ви знайдете у нас і чого ми прагнемо.

    Ми завжди стежимо за наявністю товарів на складі і відповідністю інформації на сайті, тому, якщо товар є в наявності, ви його можете моментально замовити, натиснувши на кнопку "Купити". А якщо товар закінчився, ви просто не зможете додати його до кошика. Все дуже просто, погодьтеся.

  • Ми мінімізуємо витрати через автоматизацію процесів, не тримаємо натовп операторів колл-центру, продавців, магазини і величезний офіс. Ми не включаємо у вартість товару доставку, її ви оплачуєте окремо. Все це дає нам можливість робити ціни нижчими, на рівні гуртових, щоб батьки могли придбати якісні товари для дітей за доступною ціною і порадувати свого малюка.

  • У нас немає звичайного офф-лайн магазину, до яких багато хто звик. Всі товари ви можете придбати через наш сайт з доставкою по Львову чи Україні.

  • Наш основний склад знаходиться у Львові і 90% відправок здійснюються з цього прекрасного міста. Також у нас є склади в Києві і Дніпрі і частина товарів може бути відправлена звідти.

  • З метою забезпечення безпеки і безперебійної роботи складу, доступ сторонніх осіб туди обмежений. Це одне з правил, яке допомагає нам працювати швидше, точніше і краще. Просимо прийняти це так як є. J